3 dagars ledigt är uppskattat...

Det har blivit lite konstiga veckor det sista. Först en hel veckas ledig för våran Kläppen-resa. Och sen matförgiftningen så då var det 2 hela dagar jag inte kunde jobba. Och denna veckan var jag ju ledig onsdagen och nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag för sen har jag tagit påskledigt :) Eller heter det kanske Mingla-ledigt med tillhörande Lotta-mys i finspång !!! Ska bli jättekul, har inte varit där på jättelänge känns det som. Vi träffades sist i november när vi var en helg på Vann Spa. Det var en härlig helg. Och då var vilda Helen med också... Oj oj... längesen man skrattade så man hade träningsvärk i magen i flera dagar efter.

Nu ska jag ta en shoppingrunda på stan. Se om jag hittar nått nytt... är ju kul till helgen. Eller bara strosa runt..



Lotta * 2 kan ju bara vara kanon !!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

härligt med ledigt =) Vill jag med vara!



angående shakern som jag fått, den har fack undertill för pulver, nötter, bär, frukt osv =) Jag shakar FitMeal =)



Kramar

2011-04-14 @ 20:58:18
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0