Cirkusen har kommit till stan...

och då passar vi såklart på att miljöträna hunden! Kan ju inte bli bättre ju ! Han kan ju vara lite AV och stressad när det är en väldigt massa nytt så det var ju perfekt. Så vi traskade bort till cirkusen, kändes som en sommarkväll. Var hur skönt som helst. Och där fanns det både kameler, hästar, hundar, zebror, ponnysar och två sorters djur med stora stora horn ! Den ena med dom största hornen daskade sin skötare i baken lite med dom :)

Och till denna sköna kvällsprommis som vi tog tillsammans hade jag mina nya skor jag köpte på Rydens idag. Det är ett par Timberland, med Goretex som jag hittade för halva priset. Bara 350 spänn och dom kommer vara perfekta när vi ska stå o gå ute hela våren på alla blöta gräsmattor på kanottävlingarna.     Nöjd Lôtten!!!





Bilder tagna med mobilen på lite håll... Men bättre än inget !!!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi hade velat gå men vem har råd med dom priserna :-(

2011-04-09 @ 14:17:57
URL: http://kaptenbeckbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0