Det ÄR inte roligt !

Jag har varit en duktig tjej och börjat cykla till jobbet dom dagarna när jag börjar halv 11. Jag cyklar INTE när jag börjar 06 då kroppen behöver nån timme eller två varje morgon för att vakna till liv MEN jag cyklar i alla fall ! Och när det gäller mig, så är det STORT. Jag HATAR att cykla. Jag tycker det är skittråkigt och långsamt och enformigt. Men OM vädret är snällt , alltså inte regn och för stark blåst, så är jag i alla fall igång ! Bra Lôtten !!

Jag cyklar oftast till träningarna nu också. Ibland känns det helt naturligt men ibland vill det inte riktigt. Men dom gånger jag har sällskap av Becka är det cykel varje gång nu. Det är bra. Då blir det en extra tur. Kanon ju !



Men rolig är det fan inte ;-)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är ju bäst!

2011-04-18 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0