Dubbelt vitt funkar ju inte

Jag har gjort en liten miss. Eller en riktigt smart plan, jag vet inte riktigt vilket det är. Eller är det så att det är ödet? För jag kunde faktiskt inte styra det hela ju ? Jag bjöd in till min babe-40-års-fest när jag visste att vi skulle komma att bli bjudna på bröllop helgen innan festen. Inget konstigt så långt. Men här tog tanken stop för blondin-Lôtten ! Jag bjöd nämligen in till ett White Party som min fest. Och vad har man INTE på sig på ett bröllop? Jo VITT!!!!!!! Hade jag varit smart hade jag bjudit in till någon annan-färg-fest så kunde jag använt samma klänning. Men inte Lôtten inte.... Nä inte då. Jag som faktiskt inte handlar "sånna" klänningar så hemskt mycket ska nu till o riktigt slå på stort och köpa 2 finfina klänningar. Jag använder ju mycket klänningar och kjolar men inte riktigt sånna som passar på ett bröllop. Och på min fest vill jag allt va uppklädd oxå. Så det blir väl att ta sig till Mingla! Vilken tur att jag faktiskt ska till Lotta i påskveckan !! Jag är bortskämd jag !!!

Klädkoden till bröllopet är Kavaj. Vilket betyder klänning för tjejerna. Och inte vitt. Inte heller svart om det är ett sommarbröllop , som detta. Jag har börjat titta runt... skulle nog kunna tänka mig nått liknande som nedan...
Men det beror ju som sagt på vad Lotta på Mingla kan hitta åt mig... Hon är bäst när det gäller för mig !!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Viktkamp

jag fullkomligt älskade klänningen på bild nr 1 =) GE MIG :D haha Kram

2011-04-04 @ 12:33:26
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Den första!!!! vill ha!

2011-04-04 @ 15:56:59
Postat av: AK

Ettan å tvåan..Mmmmmmmmm

2011-04-04 @ 20:13:42
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0