En del kan med vad som helst !

Hade en alldeles fantastisk dag igår. Långpromenad med Olle, Lotta och Lisa. Lisa är husets labbe. Hon och Olle har så jätteroligt ihop. Och det är konstigt. För Lisa är en brud som många hanhundar har svårt att LEKA med. Lisa luktar nämligen väldigt gott ALLTID för alla hanhundar. Våran goe gamle Elvis lekte aldrig med Lisa. Han gjorde istället allt och alla knep för att försöka komma till !!!! Men Olle är antingen smartare eller mer korkad för han skiter i det och leker med henne istället. Och det är hon glad för :) Dom har så fina skogar precis utanför tomten här så vi njuter verkligen , Olle och Jag !

Efter det var det in i duschen och sen in till byn och möte upp Helen för lunch. Och det visade sig att vi fick storfrämmande ! Dottern Elin med kompis hängde med också och även Lotta kom ifrån affären för en snabb lunch. Eftermiddagen spenderades sen i Lottas affär. Och OJ vad många påsar jag har här liggandes på deras matsalsbord nu. Det ser faktiskt ut som en egen liten affär här nu! Så idag ska jag ha provningar här. Kanska ska försöka plocka bort några saker, om inte annat för att gubben inte ska behöva sätta sig och åka hit och lösa ut mig. ;-D Men jag känner när jag tittar på grejorna att det verkligen är sånt jag VILL ha , och BEHÖVER !! Jag förvandlas lätt till shoppoholic när jag är här ! Så vi får se. Det är en topp/tunika som jag redan nu tror går bort. Egentligen är den kanon, passar mig perfekt , men jag kommer inte hitta någon BH att ha under den. Den är ganska låg och då behövs typ balconette och ja, med min storlek på kupa är det inte helrätt liksom !

Och kolla in kortet ! Grabbarna i huset och jag skulle slappa lite i soffan i går morse men NÄHÄÄÄ inte då !!!!



Lisa passar på !!!!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

roligt med shopping =) ska köpa nya löparskor i veckan, så himla skönt =)

2011-04-23 @ 18:01:09
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: marie

Kom på tanken idag att jag tänkte läsa vad folk har frågat dig och vad du svarat. Men såg då att du inte hade någon frågelåda :( . Tycker det är rätt trevligt och personligt, ska du inte lägga upp en? t.ex har http://www.valresultatet.se gratis. exempel finns på:

http://valresultatet.blogg.se/



Man kan göra omröstning också :)



kram

2011-04-24 @ 15:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0