Fredax-shopping

Vi har ledig fredag ihop idag. Det är väl antagligen den sista fredagen vi har ledigt ihop. Gubben börjar ju på kontoret på riktigt på måndag och då är det slut på hans friveckor. Men istället så får han ju fritid varje dag istället så det är ju bättre i längden. Man ska väl bara komma in i det. Det ska bli spännande för honom !!

Vi ska tillbringa vår fredagsförmiddag rännandes på stan. Vi har flera ärenden som vi har haft liggande på hög och inte riktigt tagit tag i. Och så ska vi till Lidens , eller kanske Läcköblommor och köpa fina blommor till terassen och trappan. Påskliljorna har gjort sitt känner jag. Lite bildelar ska inhandlas, Jeepen var på besiktning och OOPPPPS när den kördes ut därifrån gick bromsröret sönder. Så den måste lagas. Och så måste vi handla mat. Det är ju en maratontävling för grabbarna i morgon i Ängelholm och då gäller det att jag har med mig mycket och rätt mat. Både till FÖRE loppet och till EFTER. Alla måste vara nöjda och glada, även jag och Olle. Annars blir det en tuff dag. För oss allihopa kan jag säga. Det är en riktigt tuff  tömning av kroppen att paddla närmare 3 mil så humöret kan vara lite hur som helst när man kommer upp på land igen. Och då stillar vi allt med mat :)

Men det viktigaste vi ska göra idag är - köpa BH till mig !! Idag blir det Strumpan´s underklädesaffär. Finns ingen så bra när det gäller BH´s. Dom har allt i alla storlekar och alla modeller, och har dom det inte hemma tar dom hem. Och vill man låna hem och prova under ett visst klädesplagg är det såklart möjligt. Och dom vet vad dom pratar om när dom ska hjälpa till, så det blir rätt modell just för mig. Det är lite dyrare, men för den pengen får du helt rätt och helt perfekt. Så jag tycker det är värt varenda krona. Och när man behöver lite större men ändå vill ha snyggt och lite läckert ;) så är dom oslagbara !! Helt oslagbara !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0