Grillpremiär !

NU har vi haft grillpremiären... Fast det som var utlovat som GRILLNING blev stekning :) Kände att klockan stack iväg och vädret var inte vad jag hade hoppats på så det blir stekpannan istället. Men va sjutton, vi fick mat, vi fick äta tillsammans och gott som sjutton var det. Så jag är ändå helt nöjd. OCH jag fick ju majs.... läckert !!!

Och sen fick jag oväntat promme-sällskap när Becka ringde och var sällskapssjuk. Det var ju trevligt. Är alltid roligare att gå om man får sällskap. Olle gillar Beckas vantar.. dom luktar katt så han går o naggar i dom hela tiden. Vi (läs jag) går inte så fort när vi går ihop, Becka går fortare när hon är ensam men jag är inte så snabb. Det verkar vara ett genomgående problem när flera av mina kompisar ska gå med mig, att dom får sänka hastigheten. Men vi hinner ju i alla fall snacka skit då under tiden. Och det är väl därför man promenerar ??? Jag har varit hos doktorn idag. Jag är jätteglad och jätteledsen på samma gång över detta. Livrädd och nöjd. Säker och osäker....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0