Jag är bortskämd...

Nu sitter jag här på min sköna breda madrass hos familjen Larsson ... Och jag har det sååå bra. Har pratat med pojkarna och dom har det nog nästan lika bra som jag. Men bara nästan tror jag. För här blir man omhändertagen ska ni veta. Här är inga halvmesyrer utan här går Lotta all in !! Idag har eftermiddagen spenderats hos Lotta i affären. Jag har gått och plockat o provat och har hittat klänningen jag ska ha på bröllopet vi är bjudna på ! Så fantastiskt roligt. Och den är som gjord för just mina former. Hur bra är inte det ?? Och så har jag redan hittat 1 klänning till som jag har bestämt mig för, ett par vita byxor och en brun topp som också är klara ! Sen är det en del som hänger på kanske-stället än... får ta mig an det i morgon, och känna lite på dom plaggen. Och sen är det ju halva affären kvar att gå igenom. Och sen blir det förhoppningsvis seriös solning på fredag för mig och Lotta. Vi planerar att ligga på hennes altan och slappa och dricka vin mest hela långfredagen. .. livet är gött !!


Bäste-Lotta !!
 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hoppas du får underbart! Hör av dig när du kommer hem. SAKNAR DIG!

2011-04-21 @ 13:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0