Kärringen har tagit påskledigt

NU är min påsk inledd. Det är sååå skönt. Slutade halv elva och NU 5 ½ DAGAR LEDIGT. Börjar måndag halv 11 och fram tills dess är det bara roliga saker som ska göras. Inget tråkigt. Jag ska bara göra sånt som jag vill :)

Idag har jag VELAT åka och luncha med mamma och pappa. Sen VILLE jag fixa en nagel som var dålig. Sen VILLE jag gå en promme med Olle. Och nu VILL jag inte göra så mycket mer idag :)

Imorgon VILL jag dammsuga här hemma innan jag och Olle VILL åka till Lotta och Finspång. Sen VILL jag bara vara där och ha det skönt med henne och hennes familj och Melvinger kanske också! Och sen VILL jag åka hem, jag vill sen ta emot min bror och hans sambo och sen VILL jag få hem mina grabbar !!  Hur bra har inte jag och Olle det undrar jag ???? Vi tar hand om varandra han o jag.... :-)  Undra om jag ska kvasten till Finspång ???

Var rädda om varandra i påsk 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0