Lill-Mackan kommer hem.... !!!

Nu sitter Mackan på tåget på väg hem till mammsen... :) Eller kanske egentligen inte till mig, då han kommer vid 19-tiden ikväll och sen drar han, ihop med Perka till Polen på träningsläger i morgon vid 13-tiden. Så det blir inte många timmar i mammans ömma vård ! Och till råga på allt så ska jag ut o dansa ikväll. Så det blir ännu färre timmar med mig. Nu är det så att jag tror inte han klagar, utan det är mer jag som mamma som alltid får dåligt samvete. Varför ska vi mammor alltid dras med det? Men nu ska jag ut- och vi får ses en kort stund ikväll och sen ska jag krama på honom hela förmiddagen i morgon innan han åker. Och gubben. Dom gillar det lika mycket !!

Och jag hittade massor på stan förut. Kanonkul. Sprang runt i massor av affären och fick köpt olika saker överallt. Och fick även en del goda skratt. Det är ju ofta det ser annorlunda ut på galgen än när det kommer på kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0