Onsdagsmys

Vi sitter här i vår supersköna soffa. I var sin ända. Jag såklart i hörnet! Det är favvoplatsen för mig ! Jag sitter med datorn i knät och gubben surfar på sin telefon. Sociala vi är här hemma va? Jag ska snart gå o lägga mig. Har en förskräcklig huvudvärk idag och den verkar inte vilja ge sig iväg. Och sen har jag det lite trögt i lederna just nu. Konstigt.. det brukar bli bättre när värmen hittar hit. Men det verkar inte så nu. Så det blir en lång skön varm dusch, några sköna piller och sen hopp i sängen. Imorgon börjar jag tidigt... uppe med tuppen redan kl 05.30. :-)


Får krypa in i skåpet o se vad som knapras för en skön natt !!!


Kommentarer
Postat av: Joline

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 18:00:11
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Lôtten

Bakgrunden är tagen från en gratissida... Foto och text osv har jag fått hjälp med av en kompis som är duktig på det...

Sök på gratisdesign... Lycka till

2011-05-07 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0