Present

Oj vilken trött Lôtten det är som försöker rycka upp sig.... Det känns att det blev en tokig start på veckan. Men nu är det helg för mig. Ledig fredag och lördag nu så det blir kanon. Sen startar veckan på söndag kl 06.30 igen!

Nästa vecka blir också lite annorlunda. Ledig en dag mitt i för läkarbesök så förhoppningsvis ska den veckan också gå inte allt för långsamt. Och fredag nästa vecka kommer Mackan hem, med 1 eller 2 kompisar. Då kan jag krama på Mackan några timmar innan dom tillsammans med min gubbe ska åka på kanotläger i Polen. Man tar vad man får :) Bättre några få timmar än inga alls. 18 år är en härlig ålder. Livet leker och inga hinder finns!

Kvällen ska avverkas på Helens Dansskola och ett hårt härligt fartfyllt och glatt Zumba-pass! Ska bli sååå gött. Det är en tjej från Skövde som kör dom passen nu och när jag var på det passet sist så var det URKUL!! Så det kan nog pigga upp mig. Men först ska jag köra mamma o pappa till nån födelsedagsmiddag.

Och jag har köpt en present till min gubbe. Varför får ni reda på senare. Inte idag men en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0