Shopping del 2 - njutning del 2

Sitter i soffan och ska snart dra mig in till "stan" (läs byn). Jag ska gå en liten vända i affären och sen hämta upp Helen för lunch. Kanske kanske kommer Lotta ifrån och kan luncha med oss. Efter lunchen ska jag in till Lotta igen, vika några toppar (läs spana på mer kläder) och vara med där (läs fika och prata) tills Lottas arbetsdag är slut. Sen är det myspystorsdag som gäller. Och imorgon hoppas vi på sol, så vi kan ligga o sola hela dagen.

Inatt har Olle och jag delat madrass. Vi ligger i vardagsrummet på madrasser när vi är här och inatt tyckte även Olle att han skulle ha madrass. Så han kom knuffande på mig och så tyckte han vi skulle ligga o myssova han o jag. Han mös nog.. han låg o knorrade och gosade in sig. Jag sov kanske inte så mycket men hade inte hjärta att knuffa bort honom. Det är ju faktiskt ganska mysigt o han honom brevid sig så jag tog den sömnförlusten !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0