Soldyrkar

På måndagar brukar det vara Step Up för mig. Men jag kunde inte förmå mig att gå på den idag. Ett stort skäl till detta var att solen var såååå skön när jag kom hem efter jobbet. Kände bara i hela mig att jag vill inte gå o ställa mig INNE och träna. Så jag tog Olle på en lång skön promenad istället. Var mysigt när det bara är vi här hemma !

Och sen känner jag mig lite sliten. Vet inte varför ... Men jag har i alla fall gått 2 prommisar med Olle idag OCH cyklat till o från jobbet. Så liten bit på träningsvägen har jag ju kommit. Nu blir det inte så mycket mer gjort här ikväll, ska plocka ur diskmaskinen och hänga tvätten och så ska jag göra mig lite tacos nu. Är hungrig !!



När Mackan var liten och smutsat ner sig sa han: gör inge min mamma gilla att tvätta ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0