Solsidan

Idag har Lidköping visat sig på sin bästa sida. Det är härligt nu när man känner att sommaren är nära. Inte riktigt här än men helt klart på gång. Det känns. Och det ska bli så skönt. Det behövs lite värme i kroppen nu ju !!

På middagen när jag skulle ner på stan o byta en klännning och sen vidare till manikyren tog jag frivilligt cyklen. (jönköpingska) Det var lite kallt i vinden men höll man bara sig i solen så gick det fint. Sen kom gubben förbi o hämtade mig så jag fick sällskap på hemvägen. Blir ju roligare att cykla om man är 2 !!

Efter middagsluren hade vi trädgårdspass. Ut i solen och jobba i trädgården. Men Olle ville ut o springa sa han, så gubben tog honom i löparselen och skulle ge sig iväg på en tur. Då hoppade jag på cyklen igen och hängde med. Var riktigt mysigt att sitta på cyklen och smacka när jag tyckte dom sprang lite för sakta. Bra tränare jag är!



Sommarstad ;-)



Taget i farten från min cykel :-)



Tränaren håller väl i vätskedepåerna väl ??


Kommentarer
Postat av: AK

Bra tränare där! :D

2011-04-29 @ 10:45:49
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0