Andra festen avklarad !

Igår kväll var det dax igen... Dax för kalas för att fira att jag SNART fyller 40 fräscha somrar ! Och även äntligen dax för att fira att Mackan snart fyller 18 unga somrar. Vi fyller ju med bara fyra dagars mellanrum, min goe son och jag. Jag den 25:e och han den 29:e augusti. Jag kommer ihåg att han var beräknad till den 16 augusti men hade minsann ingen brådska ut den söte... Jag väntade och väntade och jäste och växte. Och när den 24:e kom sa jag bestämt att i morgon då tänker jag fasen inte föda barn i alla fall. Nu får han vänta minst 2 dygn för jag tänker inte ligga o föda samma dag som jag fyller år minsann. Och han hörde mig, var en lydig kille redan då och i lydig anda , och i lite ge-igen-anda så väntade han 4 dagar bara för det =) Men sen kom han igång !!!

Vi fick ett jättebra kalas. Vi grillade korvar och majs i massor, åt potatisgratäng och potatissallad och grönsaker. Och sen blev det såklart Helle-tårtan! Den är ju godast av alla tårtor i hela världen. Och familjen Helle var här och dom godkände även min version. SKÖNT där... Hade blivit jobbigt annars ju !!!

Och jag fick även denna gång massor av fina presenter. Jag fick pajformar, gratängformar, solstol, Snö-ring och Snö-örhänge, vas och blommor. Och så fick jag MASSOR av presentpengar till min samlarring. Massor !! Så idag åkte jag direkt till Silverknappen och fyllde på. Med en GULD... =) Och den är såååå fin. Jag är riktigt glad för den. Och ihop med den silver jag fick av Mackan på morsdag så är det så fint på mitt finger nu. Jag är så fin !!!

Tack alla som kom och gjorde mitt och Mackans kalas så bra. Och Tack Perka för att du grillade som en kock !!


 

Kommentarer
Postat av: Inger

Jättesnygg ring

2011-08-20 @ 18:42:23
Postat av: 113

Vilken fin ring!



Sv: hehe ja, situpsen har "vuxit" på mig, alltså jag har lärt mig tycka om dem och ser det som en riktig utmaning nuförtiden!

2011-08-21 @ 20:02:16
URL: http://hundratrettonkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0