Lite strul och pul...

Idag har det jobbats med Mackans bil här... Med lite hangover på förmiddagen oxå. Vi var ju hos Kajsa igårkväll på middag och det bjöds på lite vin där =) Och det behövs inte många centiliter just nu för att man ska känna sig lite lätt lullig. Men jag var i gott sällskap på den punkten i alla fall så va sjutton gör det. Jättetrevligt hade vi såklart  och jättegod mat till det. Så det var en lyckad kväll ! Men som sagt.. lite segt på förmiddagen idag såklart. Och vi hade ju som sagt mekarplikt idag. Det har svetsats på bilen idag. Gubben har legat under bilen och delat ut order till mig som lullat omkring och hämtat saker. Det är ju bra man kan göra nån nytta =) Och så har han äntligen hittat felet, som vi letat efter. För den dör helt plötsligt men nu har gubben fixat det. Kanon !

Men jag har ont idag. Har känt av det sen i fredagskväll nu. Kanske är det vädret eller? För det var ju inte så länge sen jag kände det riktigt riktigt illa, men har sen tyckt att det gått åt rätt håll denna veckan. Men nu är det tillbaka med stormsteg. Men det är nog övergående tills i morgon, precis som vädret. För OJ vad det har regnat och åskat här hos oss. I går var det riktigt illa. Det höll på riktigt ordentligt i många timmer. Men det var nog ganska lokalt för när vi kom till Kajsa på kvällen hade dom inte alls haft det så illa som vi här i stan. Men dom hade märkt att det var nått åt vårat håll men klarat sig. Olle var lite orolig, han har inte visat något nån annan gång men som sagt, det var riktigt illa i går så han kanske tyckte det var över hans toleransnivå =)

Och avslutningsvis - på onsdag kväll kommer min goding Mackan äntligen hem igen. För att ta körkort hoppas vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0