Ny träning på gång =)

Har nu landat, mätt och nyduschad och nytränad, i soffan. Jag har varit på Friskis & Svettis och fått mig en ny genomgång av mitt gym-pass. Det var super ! Förra gången var jag ju inte så nöjd, han som var instruktör var jättebra men vi var två med helt olika önskemål och det blir ju lite dumt för den stackars killen. Men idag var jag själv och hade en tjej som heter Erika. Och hon var jättejättebra! Hon har nog lyckats göra ett roligt pass ! Och när JAG säger det, då är det bra betyg för jag tycker verkligen att styrketräning är tråkigt. Skittråkigt. Men detta passet är blandat styrka och massa konditionsövningar huller om buller så jag kommer inte hinna ha tråkigt. Och nu ska jag in bland stänger och vikter. Det är helt nytt för mig, har mest kört maskiner förut så det blir en utmaning. Får helt enkelt gå på dagtid så jag inte känner mig så grön i början. Allt sånt blir ju bättre med tiden!
Och jag kan nog redan nu säga att i morgon - då kommer jag känna av mina muskler. =) Antagligen ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

åh det är så mycket roligare och bättre =) Det kommer du klara galant!! Kramar

2011-08-11 @ 11:04:33
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0