Ensam hemma 1

Måndagsmorgon och början på en ny vecka. En ny vecka med nya framsteg och förhoppningsvis en ny vecka med mindre smärtor. Jag började veckan med en film såklart. Först fick Olle lite mat och en stund i trädgården, och jag lite piller och nyponsoppa men sen blev det filmtajm =) Idag blev det The Tourist. Kände direkt att jag hade sett den, men jag vet fan inte, kommer inte ihåg stora delar i så fall =) Men sevärd, inte superbra men sevärd!

Och det är idag en stor dag för mig. Jag ska sova själv för första gången efter operationen. Jag är ju själv jättemycket i vanliga fall då gubben är borta mycket på veckorna, men han har lyckats får komma hem varje dag sen operationen hittills, men idag ska han sova borta. Så idag är det jag och Olle. Nu får vi hänga ihop han och jag, som det brukar vara =) Och det kommer gå fint, nu är jag säker i och ur sängen så det komma inte bli några större problem. Jag får väl ta hjälp av olle i värsta fall =)


En del kan sova vart som helst, när som helst och hur länge som helst


Kommentarer
Postat av: Linda

svar: Jo det är möjligt om man har plugg upp till öronen, då kan man inte unna sig en lugn stund med en bok utan att tänka "jag borde plugga istället"...haha

2011-12-05 @ 10:38:32
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0