I nöden prövas vännen

Detta gäller ju allt i livet. Har ni märkt det ? När man är nere, eller glad för något eller bara behöver någon eller något så märker man snart vem som verkligen är där och vem som bara säger att dom ska va där !! Och jag såg en film här på morgonen nu som typ handlade om en riktigt vän. Har ni inte sett The King´s Speech, ska ni verkligen göra det. Hur denna tålmodiga vän hjälper, puschar, återkommer, och bara finns som stöd och som vän. Det var en riktigt bra film. Och så mycket film som jag ser just nu så kan jag snart kalla mig filmkritiker! På riktigt! Och har ni nån film över - släng hit dom !! Jag avverkar filmer som ingen annan just nu !!


Kommentarer
Postat av: 113

Så sant!



Är du medlem på filmtipset.se ?

annars, bli det!

2011-12-07 @ 11:28:53
URL: http://hundratrettonkilo.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: Jaa, det är så gott och luktar fantastiskt :)

2011-12-07 @ 15:01:19
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0