Jahapp... Men andas då..

Jag är i den. Jag är verkligen i den väldigt mycket mindre korsetten. Åhhhh ... den håller om som något jag aldrig varit med om... Jag kan knappast andas. Men den borde väl töjja sig lite va ? Och jag blir ju såklart mindre svullen så den kommer nog bli bra denna med. Den andra vande jag ju mig vid efter hand! Och idag ska vi ju till Jönköping för återbesök och för att ta dom sista stygnen. Känns sådär. Är inte helt stabil i detta känner jag. Alltså vi tycker ju att allt ser fint ut, jag och gubben, men vi är ju på inget sätt utbildade att se sånt. Men det kommer nog bli bra. Och jag hoppas att det går lika fint att ta stygnen denna gång. Förra gången överlevde jag ju

Och i går hade jag en härlig dag. Annelie kom och tog med mig ner på stan en sväng. Hon hämtade mig här, körde mig ner, bar mina kassar, väntade på mig när jag gick så sakta, hjälpte mig i provhytterna och tog en god fika med mig. Underbart vill jag bara säga. Första gången ute bland folk på 2 veckor. Jag var skönt trött när jag kom hem sen, åt lite lunch och vilade resten av dagen, nöjd och glad ! Tack fina Annelie. Och kanske träffar jag henne ikväll igen. Vårat jobb har julfest ikväll och om jag orkar efter äventyret i jönköping så ska jag följa med Annelie dit. Jag stannar bara och äter en kort stund men det vore kul att få träffa lite jobbarkompisar igen. !! Det dröjer ju än några veckor innan jag kan jobba! Men det går säkert fort dit!


Fina Annelie !!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

åh alla behöver vi en sån vän.. jag har lärt känna en underbar tjej via gymmet, sedan i augusti så har vi umgåtts massor. Hon har blivit en själsvän, öppnar oss totalt för varandra och i januari ska vi på semester ihop =) Har en vän som henne men hon bor uppe i Gbg, skönt att ha en sån vän på nära håll. Kramar

2011-12-09 @ 22:19:36
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0