promme

Idag har jag varit ute o gått. Hela typ 400 m. På en skogsväg som gubben skjutsade oss till, tog vi ut Olle och han fick springa lös i skogen medans gubben vallade mig .... 400 meter.... METER... inte KILOmeter !! Det var skönt med frisk luft. Inte skönt att gå, men ändå skönt att få komma utanför husets fyra väggar. Tack bästa husse !!

Tyvärr så är jag på ganska dåligt humör... jag känner i hela mig att jag är sur och vresig och känslig. Det är jobbigt att inte klara sig själv också. Gubben har varit (och är fortfarande) helt fantastisk, men jag vill ju gärna klara mig själv. Och så känner jag att det är ett hårt tryck på honom, han får dra ett enormt lass själv. Sonen har erbjudit sig flera gånger att komma hem från Nyköping och skolan för att hjälpa till men det vill vi inte, vi vill inte att han missar skolan för mycket, han missar ju ändå för träningsläger osv och han tar ju studenten till våren.

Så till min fantastiska gubbe - du är superbra !!! SUPERBRA !!! Och till Mackan - det ordnar sig =) Kram


Mina pojkar !!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Perka är världens bästa :)

2011-12-06 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0