Pull.... you have to PULL !!

Tisdag idag... 3 dagar kvar till jag ska till Jönköping på återbesök. Gubben har fått ta ledigt, då jag ännu inte kan köra bil. Och jag är lite glad åt det i smyg, vill gärna ha med mig honom, då jag tycker sånt här är läskigt. Dom sista stygnen ska tas. Eller i alla fall dom sista som ska tas... resten (väldigt många, VÄLDIGT många) , dom försvinner av sig självt visst. Och så många som dom är , så är det en himlans tur vill jag lova !! Nått annat som är på gång inför fredagen är att jag ska klämmas i en ännu mindre korsett. MINDRE... alltså hur ska det gå ? Jag tycker den jag är iklämd nu är väl trång, så det blir spännande detta. Och jag har lovat att den mindre ska sitta på när jag kommer till kliniken på fredag så gubben har att göra på torsdag kväll han. Det blir väl att ta till både armar och ben och säkert en del verktyg från källaren om han ska få i mig i den lilla saken. Men det är viktigt för återhämtningen och läkningen och för slutresultatet så visst fan ska vi se till att jag kommer i den! Jag gillar inte den jag har idag , men kommer antagligen sakna den som en kär gammal vän på torsdag natt =) Men skam den som ger sig !! Vi ska också luncha med morbror Uffe och moster Lisa när vi ändå är i "stan". Det ska bli jättebra, vi ses alldeles för sällan ju ! Så vi får ta tillfället när det bjuds så bra !!!


Tyvärr är det ju ingen sån här fin liten sak jag ska i... synd, kunde ju varit lite roligare !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0