80 pigga vintrar

Idag är det min pappas födelsedag. Han fyller 80 år.
Det är några år det eller hur? Men han är en envis och glad filur så vi får säkert ha honom 80 år till :) Det hoppas jag !! Så grattis goaste pappsen !!

Och precis nu har jag lagt in ett träningspass i morgon. Det är AK som kommer till Lidköping och vi ska köra ett spinningpass ihop. SKITKUL ju ! Bra initiativ där AK.
Det blir ett Baspass, AK har inte kört spinning förut och då är baspassen kanon. Eller det är dom ju annars
också men jag är ett stort fan av pulspass men inte
som första-pass! KUL VI SKA HA !!!

Vi tänkte gått en hundpromenad men då hon har en tik och jag en hanhund och just nu löper hennes Kråka och då passer det inte sååååå bra att umgås med hundar :) Vi får umgås utan !

En fin bild på AK, hon har gjort en fantastisk resa vad gäller vikt, kropp, träning och livsstil !
Fantastiskt är ordet !
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

Nu sova-middag-time-i-soffan-en-skön-stund !!


Kommentarer
Postat av: AK

Pöss!

2011-02-15 @ 15:21:39
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0