Bättre sent än aldrig

Jaja.. vad ska man säga om Statens Järnvägar. Det är alltid strul men även att alltid när vi ringer o ska reda upp det så får vi proffsig hjälp. Det är ett flexibelt och positivt mottagande. Och i detta fall även lönsamt !
100 % återbetalning för resan igår. GILLAS. Och även snabbt ombokande. MEN vad ska man säga om Västtrafik. DOM ÄR SKIT... rätt igenom. När nu då SJ fixade allt snabbt o lätt så ska ni inte tro att dom släppte till. Nädå.. då ska dom krångla in i det sista. SJ fixade en ny resväg snabbt o lätt till Mackan när han satt fast i Flen. Och sen som han var så skulle han inte kunna hinna ta ut någon ny biljett utan skulle kunna åka på nytt bokningsnummer ihop med gammal biljett. Gick jättefint ända fram till Skövde, där Västtrafik skulle ta över.... Då minsann, sa den vresiga otrevliga busschauffören att NEJ du får inte åka med om du inte betalar. Men jag har betalat sa Mackan och förklarade sina typ 5 timmar på spår och vägar. NEJ sa den vresiga busschauffören DU MÅSTE BETALA ELLER KLIVA AV. Men va fan är det? Har dom inte varit med alls i verkligenheten dom senaste åren och läst o hört om trubblet som är runt järnvägar o liknande på vintern? Trodde hon inte att han med resväska och stavar sa sanningen? IDIOTI är den värsta synden !!!!! Stön..  En uppröd mamma ringde till SJ... så nu får vi tillbaka även dom pengarna såklart. STÖN !

Men nu är vi glada - nu har vi honom hemma ända till onsdag ! Göttigt !!

Jag förbereder kvällsmaten som bäst här hemma. Vi ska på kalas vid lunch så den fixad :) Sen hem och ta emot mamma o pappa för kvällsmat. Snabba ryck däremellan så nu är jag duktigt vuxen och förbereder.

Solen skiner och det är 12 minusgrader.. det ser jag på min katt-termometer. Brrr....



Och JAAAA jag längtar till värmen !!!


Kommentarer
Postat av: Christianolea

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-08-30 @ 13:59:47
URL: http://christianolea.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0