Dag 22 - Det här upprör mig ...

Vad som upprör är ganska mycket beroende på dagsform för mig. Ibland är jag väldigt tolerant och kan släppa väldigt mycket, andra dagar är jag mindre tolerant... Det är nog egentligen samma irritation men det är väl hur mycket man orkar släppa förbi..

Men människor som är orättvisa. Det upprör mig mycket. Människor som bara stövlar på - upprör mig. Människor som alltid vet bäst och som inte kan vara ödmjuka upprör mig. Och okonsekvens upprör mycket ! Även okompetens...

Men som sagt.. vissa dagar passerar sånt förbi, vissa dagar sårar det oerhört. Och upprör oerhört.

Vad som inte upprör just nu - nya träningstället ! Härligt ! Har ju visat sig att det är min Mackans pappas kusin (!) som jobbar i receptionen där... och vilken hjälp jag får ! Härligt.. Helt kompetent och positiv!

Nu är det dax för ett (eller två) glas vin... Maipo. Mycket gott o lättdrucket ! Trevlig fredag på er!


Lill-Olle.. När han nästan precis flyttat till oss.


Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Skål Lotta Jättekul att läsa din blogg

2011-02-04 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0