Dag 28 - Det här saknar jag

Jag saknar några av mina kompisar... Har goa bästa babes här i Lidköping men det är några av mina goa bästa brudar som inte bor här. Dom saknar jag nu. 2 av dom bor i Finspång. Det är också kanotmammor. Vi ses typ varje helg från slutet av april till sista helgen i september. Sen kan det tyvärr bli så att vi inte kan ses alls resten av året. Och det är lite synd ju.

För först när kanotsäsongen är över är man så trött så man behöver en månad till vila ! Sen närmar sig jul och nyår och sen ska man kunna ses igen.. Men det har inte blivit av i år. Det är synd. Men men... våren kommer och dom med den :)

Här är en bild på oss 3 när vi firade Lottas 40-års dag i april förra året ! Lotta till höger, jag överst och Helen underst. Kommer fler bilder på andra babes en annan dag !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag som tycke att vi hade koll på lottas mobil..... men hon fick visst prata i den ;)

2011-02-11 @ 18:32:18
Postat av: Lôtten

Ja HELEN.. det var nog under dukning, jag hann inte med i hennes tempo där!

2011-02-12 @ 08:03:14
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0