Dela på favoriten ?

Idag känns det verkligen att det är måndag. Jag är helt jättetrött. Sådär trött så det känns som om man aldrig kommer att bli pigg igen. Men det blir man ju... Orkar bara inte vänta på NÄR ? Ikväll är det Step-up. Jag är nog inte piggare efter :) men ändå så blir man ju pigg av träning. Eller ja.. dom säger det , dom som vet !

Nu när jag o Becka har gått en hel del gånger på buggen börjar man ju få favoriter. Och det handlar ju då inte alls om hur dom ser ut eller pratar eller vad dom har på sig eller luktar eller nått sånt. För sånt hinner vi inte med där. Utan hur dom hanterar oss :-) Alltså om dom FÖR oss bra. Fasta i armarna, tydliga i sina visningar och hjälper, små fina steg, bra takt, lyhörda och nu kommer det : inte för långa :) Varken jag eller Becka är ju så långa och för min del är det så att det är lite lättare att bugga med nån som inte är väldigt mycket längre än mig själv. Och när vi i bilen igår kväll började prata om vem som vi tyckte var lättast att följa, lättast att bugga med så hade vi samma favvo ! Kuligt !

Så vi får väl dela med oss till varandra... och inte slåss om buggproffset.
För om ni inte räknat ut det - han är ingen nybörjare... han är inlånad för att vi ska ha fler killar i gänget :)


Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: ja, jag har funderat på det och på mörkret, om kroppen är deprimerad på något sätt..

2011-02-22 @ 09:38:27
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0