Fortsätter fira

Jag fortsätter på födelsedagstemat här på bloggen då. Det verkar ju som alla fyller år i februari helt plötsligt! Antagligen har dom alltid gjort det :) Idag är det Hugo som fyller år ! GRATTIS. När Hugo låg i mamma Kajsas mage och det närmade sig "utkomst" så sa min pappa : Se till att han kommer på min födelsedag! Och såklart : Kajsa gjorde allt hon kunde för att va till lags. Men missade hela mission med en dag! Så IDAG är det Hugos dag.
 




Idag ska jag spinna med AK. Det ska bli superkul. Det är första gången vi ska träna ihop.
Eller ja, vi har tränat ihop förut - när vi tränat våra hundar !!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

...och ut kom världens finaste Hugo!! Och det är väl bra att pappa Martin och gossen Hugo fick varsin stor dag att fira på! :)

2011-02-16 @ 10:17:52
Postat av: Emmie

sv: Vad roligt att du är med :) Jag återkommer när finalisterna är utsedda :)

2011-02-16 @ 16:44:27
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0