Ica-reklamen...

Alltså jag vet inte vad jag ska tycka om den just nu... Jag gillar verkligen den nästan alla gånger. Vissa gånger så pass mycket att jag verkligen garvar åt den. Och tycker den är lite fyndig oftast. MEN jag vet inte vad jag tycker just nu.... Kanske är det överkänsligt men men... Det känns som man driver med nått man inte ska driva med? Lite tabu att skoja om alla former av "handikapp". Så var det när jag växte upp. Man ska inte skoja om sånt. Men samtidigt så vet jag inte om jag tycker det ska vara så allvarligt. Om man kan skoja om andra saker, varför ska man inte får hjärtligt skoja om allt? Så länge det inte handlar om att elakt hänga ut nån/nått? Om dom söta, glada som är med i reklamen just nu är nöjda - ska det inte få vara så då? Vem har rätt att tycka då? Dom kanske känner att dom får världens chans att göra nått dom verkligen vill? Och då tycker jag det är fantastiskt.

Hör o ser på många ställen att detta diskuteras. Många är för och många är mot. Men jag kan nog tycka att dom som är med får bestämma själva. Och kan dom inte det så vill i alla fall jag tro att dom har nån nära sig som verkligen vet vad som är bäst för just dom och hjälper dom !

Så jag har bestämt mig - jag tycker ICA-reklamen är bra nu ! Jag blir glad för dom som är med i den just nu är så glada. Dom utstrålar glädje, värme och en himlans go anda !!! GO ICA !!!

Vad är det för fel på reklam som den här undrar jag ??


Kommentarer
Postat av: frisör laalee

mmm dom är nog bara glada att de får med verka i tv:)



om du vill lära dig hur man gör äkta hollywoodlockar med plattång så kan du kolla in min video;)

2011-02-22 @ 12:02:16
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har :) jag gillar din header.

2011-02-22 @ 16:03:26
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0