Ice ice baby

Idag avgicks morgonpromenaden i 11 minus. Det såg jag på min nya fina katt-termometer i sovrummet :) Och idag var det inget njutande alls. Jag gillar verkligen att gå promenader, annars kanske jag inte skulle haft hund ju. Men idag var det rått och ingen sol alls som hjälpte till att hålla värmen. Tur man har bra hundwalkingkläder :)

I kväll väntar Step-Up. Ska bli jättekul, har ju varit 4 gånger nu så nu sitter koreografin nästan helt bra. Är ena blocket jag har lite svårt att inte blanda ihop , men annars sitter det som en skön raggsocka.

Och jag kan inte låta bli att blogga om min babe Kajsa. Hon hade sån otur igår så när hon skulle plocka ur diskmaskinen (?) så drog hon tummen i skåpsluckan och har nog BRUTIT den :( Ingen hit alls ju. Hon har jätteont såklart men det går ju inte att låta bli att skratta lite åt det också. IHOP med Kajsa, inte ÅT Kajsa. Men hon ska till doktorn idag, så får vi höra sen hur det har gått med högertummen! Lycka till Kajjan !


Singstar-brudar !!


Kommentarer
Postat av: Kajjan

Well. Tack. Gör ont att slå mellanslag, men annars går det bra......:) Är nog inte brutet, men nånting har hänt, det känns ju......<3

2011-02-14 @ 08:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0