Lunchdate :)

Det är snöstorm här i Lidköping idag. Gillas INTE.. jag hade ställt in mig på våren nu ju, det töade på bra i helgen så det var rent o fint från is när vi var ute och gick. Olle blev såklart väldigt skitig men det var det värt bara våren var på ingång. Men nu vet i fan om den inte har ångrat sig? Eller?
Verkar ju så i alla fall.

Idag är det lunchdate med Rebecka som gäller. Vi ska kolla lite träningskläder och så ska jag in en sväng på Kicks och förnya sminkväskan lite. Rebacka har sin kiddo med sig så det får väl bli en sväng i leksaksaffären med :) Lunchen ska vi lägga på Hos Mimmi. Där lunchar vi gärna om vi är på stan. Har blivit lite sämre när dom bytte ägare men är fortfarande bra. Idag blir det Tacosallad för mig ! Tror jag sålde in en Pasta Bombay till Rebecka , utan att hon ens varit där ännu :)

Ha en bra stormig dag !


Kommentarer
Postat av: AK

Åh vad jag skulle uppskatta en dag på stan med dig bästa Lotten!!

2011-02-11 @ 23:52:06
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Lôtten

Ja men det är inte så svårt att ordna ! Nästa gång du kommer "hem" så gör vi stan du o jag <3 Kanske till o med en avslutning på krogen ?

2011-02-12 @ 08:02:12
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tack för en trevlig dag i snön =) Fast jag hoppas på bättre väder nästa gång =)

2011-02-13 @ 10:03:35
URL: http://zoozan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0