Mammacurling

Här är det en annorlunda måndagsmorgon. Mina måndagsmorgnar brukar vara ganska relax. Lite tvättning och lite planering av veckans mat. En lång skön promenad med Olle. Detta innan jag åker till jobbet vid 10.

Idag ser det helt annorlunda ut. Upp kl 07.00. På med en maskin tvätt och sen göra frukost till mig o grabben. Iväg kl 08.10 för tandläkarbesök för grabben. Brukar inte gå med honom längre men idag var det inskrivning hos ny tandis och då ville dom jag skulle vara med. Skjutsa honom till träning i kanothuset, hem och snabbt göra lunchen till jobbet, ta fram en matlåda ur frysen till grabben, ut en kortis med Olle, hänga tvätten och
på med en ny, och sen hämta grabben på träning och SEN iväg till jobbet kl 10.10.

Snabba curlingryck idag ! Vad härligt det är att får rå om lite :)


Kommentarer
Postat av: AK

Det var effektivt må jag säga!

2011-02-21 @ 10:45:07
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0