Måndags-morgon..

Åhhh vad det är segt idag. Är ganska trött och sliten tror jag.. Men ändå pigg ! Hur sjutton går det ihop? Har varit mycket i veckan som gick men bara roliga saker så det är väl därför !!! :) Göttigt !

Nu håller jag som bäst på att tvätta och har även börjat småpacka lite! Ska ju åka till Mackan i morgon, ska bli så härligt! Har inte träffat honom sen 3 januari. Det är länge det, att inte träffa sin goeson! Men nu så. Och sen kommer han hem på lov en del av vecka 8. Så nu finns det hopp igen :)

Har ju gjort lite matlådor. Duktig mamma jag är :) Och håller på att plocka ihop formar och stekgryta och sånt så jag kan göra några när jag är där också. Så jag har att göra när han är i skolan. Bakade ju Drömmar till honom också igår. Jaja... det försvann väl några redan här men men .. Dom räcker nog ändå !

Nu ska jag till jobbet. Ha en härlig måndag. Det ska jag ha !


Min Mackan på Kanot-Maraton EM


Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Okej :) Jag har varit halvt död senaste två dagarna men nu är det bättre, därav sent svar ;) Allt väl med dig idag? :)

2011-02-07 @ 10:05:19
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0