Skidor + spinning = lördag !

Har haft en lugn start på lördagen här hemma. Ätit frukost, tittat ut (?) och tvättat lite. Nu har vi ätit lunch. Det blev lite blandade rester idag. Måste rensa upp i kyl o frys emellanåt ju . Gubben ska ge sig iväg till sin träning nu och sen ska jag åka på spinning kl 15.00. SKA bli kul ! Har lite svårt med motivationen angående det idag, men det blir ju hur kul som helst så fort jag satt rumpen på sadeln. Ska bara ta mig dit !!

Har tittat på skid-VM också. WOW vilka brudar.... Kalla slutade fyra vilket är skitbra. MEN det jag tycker är allra bäst är Maria Rydqist som idag, ett halvår efter sin förlossning slår till med en sjätteplats. ETT HALVÅR EFTER EN FÖRLOSSNING! Alltså det måste ju alla förstå vad jättefantastiskt det är ! Coolt.....


Bild lånad från Marias blogg !


Kommentarer
Postat av: Emmie

Nu är finalisterna i veckans blogg utsedda. Blev du en av de? In och kolla :)

Blev du det så lycka till, men blev det inte du så kommer en ny chans på onsdag :)

Men även om du inte vann så rösta på någon av finalisterna ;)

2011-02-26 @ 14:28:42
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0