Testar

Nu blir ni nog väldigt fundersamma ni som kommer in o läser här... Men jag har haft väldiga problem med att få min text brevid bilderna såhär. Linda som är min bloggexpert :) har hur lätt som helst för detta. Men nu verkar jag fått kläm på det hela. Nu klarar jag att lägga bilder både till vänster om texten som här, och även till höger om texten.

Nu är jag glad ! Så ni får hålla tillgodo med en bild på fina pappan igen !

Jag har förresten inte kommit ur morgonrocken än. Har gått från sängen till soffan, är fortfarande i liggande ställning. Frös så hemskt igår och jag blir helt slut då.. tar all energi ur mig.  Jag ska i alla fall ta Olle på en skön morgonpromenad SNART !
Ha en skön dag ! Det tänker jag ha !


Kommentarer
Postat av: Linda

Jippie! Bra jobbat!

2011-02-12 @ 09:08:11
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0