Tyst som en mus...

Endast mamman är vaken... Både Mackan och Olle sover och jag kan inte sova mer! Har sovit bra denna gång här på KG men håller väl på att bli gammal för jag kan inte sova så länge på morgonen.  Och just nu retar Mackans dator mig till den milda grad att jag håller till råga på allt att bli gråhårig.. Trycker man på B får man antingen inget B eller massor av B. Mellanslaget ger olika många varje gång. V och Y och C går knappt att trycka in. Men men... det får bli en sommarfråga :D  Kunde ju släpat med mig en egen dator men hade ändå hela bilen full med saker och mat tyckte jag... men det funkar.. jag ska inte klaga !  Jag är ju här ;)

Och har ni sett att det blivit lite ändringar på bloggen? Hade blogg-tele-samtal med Linda igår, så hon fixade lite. Jag kan inte säga att hon hjälpte mig för jag gjorde inget utom pratade skit i telefonen, hon gjorde allt.

Så klicka på Linda och läs hennes blogg... den är ett måste i vardagen !!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, Leo är en riktig myspelle :)

2011-02-09 @ 08:47:28
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Riktigt fin blogg du har Lôtten! Och Linda är ju superduktig!

2011-02-09 @ 10:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0