Varning utfärdad !

Ja och det var helt rätt. Vägarna och vindarna var riktigt besvärliga när jag körde dom 30 milen från Mackan och hem hit. Det slet o ryckte i bilen och det var halt och snöigt. Och det verkade som om folk verlkligen tänkt till och inte åkt ut i onödan. Det var mest företagsloggade personbilar och lastbilar på vägen. Ända fram till Hasslerör. Då helt vände det. Det var blött, slaskigt och massor av trafik i ett helt annat tempo. Stressade trafikanter...

En annan konstig tanke: När jag lämnade Nyköping och Mackan för resan hem var det typ 3 minus och jag visste det skulle bli en något besvärlig resa hem. Men jag lämnade Nyköping och forsen där det var 3 tuffa kanotister som var på väg ut för att köra sitt träningspass. Mackan, Jocke och Emil. I snön och vinden och minusgraderna och bland isflaken.
Då är man säker på vad man vill göra med sitt idrottande säger jag bara... hängivna killar !!


Mackan på väg ut o paddla.

Örebro vid 11.30 idag.


Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Vad roligt att du är med :) Jag återkommer när finalisterna är utsedda.

2011-02-10 @ 15:41:06
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: Okej :) Allt väl med dig idag? :)

2011-02-10 @ 19:29:06
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0