You give me fever...

Idag har jag feber. Det är skit, gillas verkligen inte. Tillsammans med den vidriga huvudvärken jag har så är det riktigt tungt nu. Idag har jag inte lämnat kudden långa stunder. Idag har kudden varit min bästa vän :)

Mackan har åkt vidare. Nu till Göteborg. På lördag drar han vidare igen. Då till Mora, för på söndag ska han åka Öppet spår. Detta har han längtat efter i flera år. Så jag hoppas det går fint för honom och kommer att hålla tummen hårt för honom på söndag. Tror nog det går fint. Blir det jobbigt kan han köra på envishet. Han är duktigt på att fortsätta när det tar stopp. Skulle vilja ha lite mer av det själv...

Nu ska jag blunda en stund till... Hörs senare ikväll !


Här har han tagit mina skidor - spåren var dåliga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0