Dag 16 - Min första kyss

Jaha... är det nu som kommentarerna börjar trilla in kanske?? :) Vet att någon nog har gjort en anmärkning i almanackan så "den" inte ska missa dagens inlägg :)

Min första kyss - Min första RIKTIGA kyss fick / gav jag sommarlovet när jag gick i sexan i Jönköping. Det var min första RIKTIGA pojkvän då såklart som gav mig den. Han hette Jocke och höll på med simhopp. Vi var tillsammans ett bra tag... mer än ett halvår men mindre än ett år. Är så länge sen, svårt att komma ihåg. Han bodde granne med min moster och vi hade känt varandra ett bra tag innan vi blev ihop.

Träffade förresten hans mamma på min mosters begravning för typ 2 års sen... var trevligt att träffa henne igen. Hon var alltid så glad o snäll.

Denna min första kyss-kille fick senare i livet åka till OS i just simhopp! Så jag har kysst en OS-deltagare :) Inget som alla kan skryta med :D

Och jag har ett stort hopp om att få deltaga på OS.. inte som deltagare men som åskådare ! Vore hur fränt som helst.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahahaaa, äntligen fick jag svaret! ;-)

2011-01-30 @ 07:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0