Dag 6 - Min dag...

Hmmm.... jaha.... kanske gör detta inlägg som MIN dag istället!

Min dag... skulle gärna börja med att få komma till ett dukat frukostbord, med ägg, fil, lite musli, en god nybakad fralla, en god ost och gärna en skiva cognacsmedvurst till det. En skiva paprika vore kanon också! Och lite färsk frukt gör ju inte ont!

Sen efter frukost blir det en promenad till stranden, hitta en bra solsäng där det är lite lugnt o stilla och sen fram med den boken man längtat efter !! Eller kanske en båttur ut till den stranden som är lite mer öde !

När lunchen närmar sig kommer det en rar man med en grill - han har grillade kycklingbitar på grillen och grillad majs. Precis så lagom till lunch som jag vill ha det!

Lite badande o solande senare är det dax för en kvick dusch och sen ut för middag. Hitta ett bra place som det finns mat som alla i mitt lilla sällskap gillar.

Sen vill jag sitta på en bänk o titta på folk, gärna med ett glas vin och kanske en chokladbit till det.

Det är MIN dag det !

Det har väl inte gått nån förbi att jag längtar till solen, gärna den Asiatiska solen!!


Kommentarer
Postat av: AK

Mmmmmm.... Perfekt dag

2011-01-19 @ 20:48:50
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: ewelina johnsson

<3

2011-01-19 @ 20:58:10
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Tack så mycket :D de tycker jag, filmen var grym.

2011-01-19 @ 21:02:29
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0