Det är glatt !

Efter jag hade varit o lämnat in mina sista saker från "gamla" träningsplacet så åkte jag o Olle ut en sväng i skogen. Det är så skönt när han får springa av sig ordentligt innan jag ska till jobbet.

Men ack var det var halt... ren o fin o glansig is. Svårt både för mig o Olle. Men han gjorde det rätta, sprang i den fortfarande ganska höga snön i skogen men jag höll i på vägen. Tack o lov för mina julklapps-broddar ! Jag gick inte omkull en gång ! Fasen va jag är bra :)


Mobil-kamera-bild !


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: hahahaha, jag lade mig inte och vilade utan hann bara äta en bit, kamma mig och kolla fejan innan jag åkte hehe!

2011-01-17 @ 13:15:29
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Lôtten

VuxenLinda.. det säger du bara !

2011-01-17 @ 14:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0