Jag har ett span :)

och jag vet i sjutton vad jag ska göra med det ?

Alltså det handlar ju då inte om nått annat än att jag kanske är på väg o byta gym! Jag tränar idag på ett mindre gym där dom verkligen känner mig nu. Dom har under 1 års tid verkligen hjälp mig att träna upp min förut ganska otränade kropp :) Ni vet ett sånt place där, när man kommer in dom säger glatt : Hej Lotta - ska du vara med på mitt pass idag?

Detta är ju såklart en underbar och väldig VIP-känsla....

MEN - nu är det så att eftersom jag har kommit en ganska bra bit på väg nu, så börjar jag ju också kräva en del mer. Jag vill ha mer pass att välja på och kanske inte är så känslig för om man är många längre. Jag känner också att jag skulle vilja träna något pass på helgen då jag är jobbledig och gamla stället är stängt på helger. Så jag har ett väldigt problem (kanske ett I-landsproblem) att bestämma mig !

Fördelar med gamla : dom känner mig, vanan vid maskiner, van vid passen, litet o familjärt, rent o fint o lugnt.
Fördelar med nya : mer att välja på, öppet på helger, mycket maskiner i gymmet, väldigt tillgänligt, rent o stort.

Jaja.. det är väl bara att suga på den här karamellen över helgen.. och ta beslut om detta nästa vecka.

Som sagt.. jag skjuter upp till morgondagen , det jag kan göra idag !!!

 


Kommentarer
Postat av: AK

jag har kommenterat på nagelinlägget men det verkar inte synas...

Provar här med.

Lycka till med gymbyte, jag tror nämligen du redan bestämt dig ;)

2011-01-14 @ 14:42:07
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Rebecka

=) Ska bli kul på lördag!

2011-01-14 @ 15:02:02
URL: http://zoozan.blogg.se/
Postat av: Lôtten

Becka... Verkligen :)



AK.... du hittade det? jo det är väl så, bara jobbigt att gå vidare när man vet var man har men inte är helt säker på vad ma får !

2011-01-14 @ 15:42:20
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0