... Jag lever...

Jag sitter upp... OH MY GOOD var magsjuka är JOBBIGT... man blir helt urlakad (finns ett sånt ord?) Det känns som man aldrig kommer tillbaka igen, fast man vet ju att man gör det.

Jag har nu druckit ½ glas nyponsoppa... Hoppas det stannar precis där det ska ! :)

Och skickat bud för att köpa mer, och lite Loka. Bra med lite sånt !!

Vi var ju på kalas i lördags och där var det 11 personer.... 9 har nu fått magsjuka... Bra gjort dom 2 som klarat sig tycker jag !! Fast en av dom som klarat sig var en minsta lilla.. men hon var taskig i kistan så jag undrar jag om hon inte också fått en släng...

Så jag har hopp om livet igen....
 


Anna hoppar - en av dom finaste tjejerna jag vet


Kommentarer
Postat av: Anna Cerenius

Nejmen Lotta vad snäll du är! Och jag känner mig hedrad att få vara med på bild på din fina blogg! Kramar

2011-01-25 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0