Lördag = Ikea och Kalas...

Kommer bli en riktigt bra dag med andra ord ! Härligt.

Vi börjar med Ikea Bäckebol. Spenderar nån timme, kanske 1½ går in i programmet!
Ska köpa lite korgar till badrum och hall. Värmeljus såklart. Lite burkar till köket och så ska vi kolla på en byrå att ha i hallen när vi tapetserat om. Har sett nån eller typ 2 på nätet , så nu ska vi se om dom överensstämmer med bilderna. Gör dom det är det högst aktuellt att det blir nån av dom !

Sen vidare till Helene och Kalle på kalas. Helene är Perkas syster och fyllde år igår. Hört viskas att vi ska få tacos där idag. Härlig kalasmat tycker jag. Passar alla och speciellt mig :)

Och då får vi också träffa dom goa småbrudarna, Wilma och Linnea. Wilma är 3½ och Linnea snart 1. Jag är fadder åt goa lilla Linnea. Eller såklart jag och Perka då... Det är stort !
Så då får vi barnkramas lite med dom igen.


Linnea ska öppna julklapp !!


Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Vad roligt att du är med :) Jag hör av mig så fort jag har utsett en vinnare :)

2011-01-22 @ 11:59:36
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Emmie

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd. Blev det du?? Kika in i bloggen och se efter ;)



Om du inte vann så får du en ny chans när en ny dagens blogg kommer upp klockan 14:30 :)

2011-01-22 @ 13:39:00
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: tack detsamma :) vad bra att jag inte störde. en del blir arga för reklam, men de stod inget så chansade :)



allt bra idag?

2011-01-22 @ 17:10:34
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0