Rastlös...

Alltså INTE jag då... jag njuter lite till av att få vila.. Nä det är vår stackars lille Olle som börjar tycka att det händer en hel del för lite här hemma. Och jag kan förstå honom! Han är fortfarande i "göra-av-med-energi-åldern" så det tar på honom när man måste vara så lugn o uttråkad flera dagar i sträck.

Det funkar hur fint som helst i typ 2 dagar.. sen märker man på honom att han hämtar saker, vill ut i trädgården i brist på annat, följer mig överallt - även in på toaletten !

Och nu var ju helgen lite annorlunda med kalas och Ikea och storhandlingar o sånt.. och sen åkte vi ju på maginfluensa båda 2 här hemma så nu är det 5 dagar han inte riktigt fått vad han vill o behöver!

Igår fick han en springa-lös-i-skogen-tur av husse. Idag bara promenader av mig. Och måndag bara en vanlig promenad, resten kortisar... SÅ NU BRINNER det minst sagt i knutarna.. Men jag får ta en riktig sväng med honom i morgon när jag är fit-for-fight igen.

Eller har vi tur kommer husse snart hem och då är det en lagom tid för en löparrunda !!


Men älskar också att sova ! Överallt !


Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Vad roligt att du är med :) Jag hör av mig när finalisterna är utvalda :)

2011-01-26 @ 19:33:07
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Ja, det funkade jätte bra att beställa från den sidan. Snabb leverans framförallt! Så den sidan rekommenderar jag! :)

2011-01-26 @ 21:12:30
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0