Mobbdogs

Igår eftermiddag ringde Oves matte och frågade om Ove kunde få komma o leka med Olle. Jamen såklart sa jag. Dom har ju lekt förut och haft så kul. Så jag skyndade mig att göra mina ärenden som jag skulle göra och på vägen hem så träffade jag på Annelie. Hon är "mormor"matte till Armani. Så jag var en snäll matte och sa att även "Manni" kunde komma och vara med och leka. Åh tänkte jag vad kul Olle kommer få med 2 kompisar.

Hmmm Mobbarhundar!!! Både Ove och Manni är små. Riktigt små hundar. Och OJ va kul dom hade när dom lekte. Med VARANDRA !!! HALLÅ!!! Här kommer dom till Olle och så dissar dom honom ..... Hmmm... Jag har minsann uppfostrat Olle att man kan var 3 när man leker. Hallå... det är ju killar det här, inte tjejer!! Taskigt !!

Men Ove tyckte i alla fall Olle var bra till en sak. Han hoppar upp på Olle när Olle ligger ner så han får extra fart när han ska springa vidare. Det ser för härligt ut =) Olle bara tittar på honom och undrar va sjutton han gör !!

Nu led inte Olle så mycket som jag som matte försöker utge det som utan vi bestämde ny date nästa vecka!
Då blir det en skogsrunda. Ska bli kul att se den storleken på hund försöka hänga med Olle i skogen =)



Så här bra lekte Olle och Ove förra gången dom träffades


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0