Safe....

Sitter på campingen och småfryser... Hmm.. det ska ju vara mitt i sommaren nu ju ! Men jag ska väl överleva, det är nog så att solen kommer skina hela veckan, så jag kanske är tacksam för lite kyligare kvällar. Hoppas bara det är rätt lugnt med mygg o knott, för det kan bli jobbigt annars.. riktigt jobbigt !!

Mackan har fått övningsköra hela vägen hit idag. Med husvagn... =) Det var första gången han körde på riktigt med husvagnen, förut har han bara provat lite. Det gick hur bra som helst. Han lyssnade bra när vi rättade till honom lite och han tog det på stort allvar. Det är härligt när man märker att det är förstånd i grabben =)

Värre är det med Larssons. Som skulle varit här nu. Men deras bil gick sönder när dom kommit sådär 10 mil så dom fick vända. Hoppas det fixar sig för dom så dom kan komma i morgon för på måndag morgon kl 09.00 startar loppen. Vi är ju hör för årets SM i Kanotsprint. Håller på ända tills på lördag så det är många lopp som ska paddlas den här veckan !!!  För båda mina grabbar.... Trötta o förhoppningsvis nöjda på lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0