The End

Nu är det slut.... för alltid. Jobbigt. Känns helt tomt. Kommer sakna honom massor. Vad händer nu liksom ??

Vi var igår kväll på sista delen av Harry Potter. Och det känns helt tokigt att inte få längta tills nästa film kommer. Alltså nu då ? Ne det är ingen bra känsla. Han ska ju för alltid finnas kvar... Löjligt men sant i alla fall =)

Första boken vi läste Mackan och jag, fick jag läsa för honom. Han var inte så gammal då och dom är ju inte så lättlästa. Det var kvällsstunden, Mackan, jag och Harry. Sen kom nästa bok men då läste han den själv såklart. Och sen har vi fortsatt. Jag har läst alla som kommit efter, och jag tror även junioren har gjort det. Dom är så bra så ibland är det ju som om man verkligen tror att det är sant liksom. Att perrong 9 3/4 verkligen är där.

Jag kommer sakna detta. Men framför allt är jag tacksam. Tacksam för alla stunder jag fått med denna fantastiska berättelse och dom fantastiska filmerna. Hade absolut inte velat vara utan någon av dom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0