Är vacker rätt ord ??

Jag har fått förmånen att vara med och fota Mackans kusin Louise, när hon var i ordning för balen. Vi var i stadsparken här i stan och tog typ 215 kort. Plus dom korten hennes mamma tog =) 20 är kanonbra, 150 bra och resten ganska bra. Jag lägger ut 1 kort här, ett kort som jag tror dom kommer att älska men som jag tror dom inte väljer att använda till typ tack-kort eller så. =) Dom har säkert MINST lika bra kort själva, men det vore ju synd OM dom skulle vilja ha ett av mina, och då jag redan har använt det här.... Tackkortet ska ju vara färskt så att säga !!

Louise är en underbart fin tjej. Och då menar jag inte bara på utsidan. Utsidan ser ni ju själva på bilden =) Men hon är  go och ödmjuk och glad och omtänksam och mogen och sprallig och galen och ansvarsfull , allt i ett ! Och hon bjuder till! På alla sätt och alltid. Det var så kul att få vara med idag. Tack snygging! Här kommer en kanon-bild !!!


Louise som bjuder till !! Detta är kort nr 215. Och då är många av dom andra MINST lika bra ! Ni förstår va läckert va?


Kommentarer
Postat av: Susanne Johnsson

Vilka fina bilder du tar! Det är kul när hon kan skoja till det även i långklänning.

2011-06-18 @ 18:21:39
Postat av: Rebecka

Jag tycker hon är vacker =) Och du är duktig på att ta kort

2011-06-19 @ 03:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0